دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهار رنگارنگ زندگی...




بهار رسید...

یک بهار دیگر با عشق..با مرد رویاهایم..

یک بهار جدید با زندگی جدید...


همراه با جان گرفتن دوباره زمین

و شکوفه دادن درختان سبز

عشق ما هم دوباره تازه میشود

سبز میشود و می روید


هفت سین امسال را

من برات میچینم

تا بیاد داشته باشی مرا

تا پایان سال


زیبایی های زندگی با تو کم نیست

من با تو شادم و هر سال جشن میگیرم

آغاز بهاری را

که با تو سبز میشود

دوستت دارم همراه همیشگی من...


معشوقه من..


بهار من.


همه زیبایی های دنیا در تو خلاصه می شود ای زاده بهار...


شیطنت های کودکانه ات را دوست دارم.


نصیحت های بزرگانه ات را دوست دارم.


تابستان من...


وجود تو به من گرما میدهد.


همچون خورشیدی درخشان...


بی تو سرد می شوم

یخ میزنم...


پاییز من..


چه زیباست قدم زدن با تو در پاییز هزار رنگ...


همه زیبایی های پاییز را یک جا داری..


با تو هیچ پاییزی دلگیر نیست...


زمستان من...


پر از شور و هیجان...


پر از خاطره....


با آغوش تو هیچ وقت سردم نمیشود...


هیچ زمستانی مرا نمی هراسد...




چون تورا دارم...


فصل ها بی تو معنایی ندارد...


بهار را دوست دارم چون تو را به من داد...



تولد عیدت مبارک...


نظرات 2 + ارسال نظر
robotblog جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ http://chatronimkat.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک

اشواق یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://ashwagh.blogfa.com

,f وب عالی داری
منتظرحضورتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد