دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

جنس دلتنگی


همین دلتنگی های کوچک و بی موقع

همین دلشوره های بیخود و بی جهت

همین چشمهای خیس یواشکی

همین لجبازی های بچگانه

همین بغض های بیقرار و دلتنگ

همین احساس بارانی و خیس

... اصلا همین نوشته های خط خطی

همه ی اینها عشق است..

    بیتابی است...

         دلتنگی است...

دلتنگی از جنس نیاز

     و نیازی از جنس عشق

         و عشقی از جنس آسمان


من کنار تو نباشم

بزگترین پارادوکس دنیا

رخ می دهد

زودتر

به من برگرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
behzad شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://shadmehr-music32.blogsky.com

سلام دوست گرامی وبلاگ خوبی و زیبایی دارید من شما رو به دیدن وبلاگ خودم دعوت میکنم اومیدوارم خوشتون بیاد خوشحال میشم نظر زیبای خوتون رو برام بگذارید
http://shadmehr-music32.blogsky.com
منتظر نظر زیبای شما هستم

ستاره پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ب.ظ

با سلام متن بالا منو به ید بابام انداخت که 27 سال پیش شهید شد دلتنگ اونم یاد بچگی ها بخیر یاد بی قراری ها بخیر . از خدا میخام که حتی یه تکه استخونه بابامو بهم برگردونه ستاره چشم به راه باباشه

سلام
ایشالا از بی خبری بیرون بیای.
اگه امثال بابای تو نبودند الان من اینجا راحت وبلاگ نمیزدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد