دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

یلدای عاشقانه من و تو...

گروه اینترنتی روزنه


یلدا هم رسید

بلندترین شب سال

اینبار گرم تر از همیشه

و در سخاوت آغوش مهربان تو

به یکی دیگر از خاطرات زیبایمان بدل شد


یلدای امسال

هراس تقسیم کردنت را ندارم

و جسورانه

طعم لبهایت را

با عمق وجودم حس می کنم


و چه خیال انگیز می شود

تعبیر آرزوهای قشنگ ما

از زبان حافظ شیراز

و چه زیبا نقش می بندد

آینده مشترک من و تو

در صفخات خوشرنگ این کتاب شعر


دوست داشتن تو

بزرگترین نعمت دنیاست

که روح مرا شاد می کند

و  لبخند را به دنیایم هدیه می دهد

حتی با این عشق

کودکانه و شاد

گاهی پرواز میکنم


من دوستت دارم و تو این را میدانی

تو دوستم داری و من ازین حس مطمئنم

و این دوست داشتن ها را

بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد