دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

برف بازی‌های به یاد ماندنی


این زمستان

مانند زمستان های پیشین

برای گرم کردن دستهایم

به رویایم بیا


برف بازی های کودکانه ما

خاطره ای خواهد شد

ماندگار

در دفتر زندگیمان


مثل همیشه

همراهیت

بزرگترین آرزوی من میشود

و خنده هایم

بزرگترین آرزوی تو

این لذت های لحظه به لحظه

و این خندیدن های همیشگی

زندگی مشترک ما را میسازد


نوشتن از تو

از نگاه تو

از خاطرات تو

از دل مهربان تو

و از عشق بی اندازه تو

هم آسان است و هم سخت


هر لحظه نفس کشیدن در هوای تو

مثل جان تازه ای

در رگهای من می دود


مهمان ناخوانده ای بودی

که بی صدا آمدی

و بی اجازه در کنارم ماندی

حال

که ذره ذره وجودم وابسته به توست

دلم

ماندنت را تمنا می کند


می نویسم

می نویسم که این خاطرات خوش

این اتفاقات ساده ولی زیبا

و این لحظه های دوست داشتنی

فراموشمان نشود

نظرات 1 + ارسال نظر
بهداد پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://behi957.blogfa.com

سلام
با اجازه تون از این مطلب استفاده میکنم البته با ذکر منبع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد