دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

چند خط شادمانه...


آسمان همچون دل من است

   نه که بارانی باشد

         یا گرفته.... نه.....

اتفاقا زلال است و بی پایان

     صاف است و آبی

        و خالی از هر اضطراب و شکایه...


من سبز می شوم

   دوباره سر راهت سبز می شوم

و با مهربانی های بی پایان تو

   می رویم و جوانه میزنم

        از لابلای انگشتان مهربان تو


تو می بوسی مرا 

      و گل سرخی می شوم

که حتی اگر چیده شوم

      باز هم تازه خواهم ماند


 شادمان می شوم

    از ته دل شادمان می شوم

       وقتی هدیه ای بینظیر و کودکانه

               در مقابل چشمانم می خندد


من با طراوت می شوم و نغمه خوان

لبخند سحرانگیز تو

به وجد می آورد

هر قلب کوچک عاشقی را


باز هم برایم ترانه بخوان

بلور ظریف اندامم

    با نوازش دل انگیز انگشتان تو

           و با لذتی رویاگونه

               به خواب می رود


من عاشقم

کودکانه و پاک عاشقم

و ساده تر از آنچه فکر کنی

دوستت دارم...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد