دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

نامه ای به دوست...


یگانه عشق من سلام.


مدتی است با تو از این دریچه صحبت نکردم.

اگر چه در تمامی نوشته هایت خودم را می بینم.

با غرور میتوانم بگویم نوشته هایت بوی من گرفته...


در این مدت من و تو خیلی به هم نزدیک شدیم.

خیلی نزدیک...

و هر روزمان با هم خاطره است خاطره ای بی نظیر.

هر روزمان پر از شور و اشتیاق و هیجان است

و هر روز بیشتر در هم تنیده می شویم.

و هر روز غیر قابل جدا شدن تر...


زندگی من

این احساس خیلی خوب و قشنگ است.

این که تو تنها پرنسس زندگی من شدی بزرگترین رضایت قلبی من است.

و این که توانستم قلب مهربانت را تسخیر کنم بزرگترین غرور من.

 اینکه اکنون تو را دارم بالاترین ثروت من است.

و اینکه میتوانم هر لحظه کنار تو باشم آرامش من.


این را بدان

می دانی.

من تو را آسان به دست نیاوردم

و تو را آسان نه به هیچ وجه از دست نخواهم داد.


یگانه من

می دانم

داشتنت لیاقت میخواهد.

عشقت ظرفیت میخواهد

و احساست مراقبت میخواهد.

امیدوارم

لیاقت و ظرفیت و توانایی مراقبت از تو را داشته باشم


تنها سلاحم دوست داشتنت است

آن هم خیلی زیاد...


مطمئن باش

وقتی تو هستی

هیچ احساسی

هیچ عشقی

هیچ مخلوقی

به چشمانم نمی آید

دیده نمیشود.

چه برسد به ایکه حس شود.


این حق مسلم توست

من

همچنان که تو حق مسلم منی.


عشق من

تنها یک چیز مرا نگران میکند

یک کابوس

کابوس روزی بدون تو

حتی از تصور آن روز هم میترسم

نمیشود

نمیتوانم


این تنها چیزی است که میتواند اشک یک مرد را در آورد.

حتی تصورش هم چشم های مرا خیس میکند.


میدانم یک مرد هیچ وقت گریه نمیکند.

ولی یک مرد حاضر است برای حفظ تنها عشق زندگیش اشک هم بریزد.


نمیخواهم زیاد گریه دارش بکنم


بگذریم...


این روزهای شاد زندگیم را مدیون تو و با تو بودن هستم.

مطمئن باش میدانم چه گوهری را بدست آوردم

و برای نگهداری اش تمام تلاشم را میکنم.


کار ما تازه شروع شده...

حالا حالا ها با هم کار داریم

بسیار کار نکرده و راه نرفته داریم که قرار است با هم طی کنیم

و خاطره جدید بسازیم


با تو بودن را دوست دارم

و به آن افتخار می کنم


ارادتمند شما

عاشق.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد