دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق ماهیتابه ای!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com


هوای تو را می خواهم

تو را که برایم زندگی را گرم میسازی

و عاشقانه

رنگارنگ... چون برگهای پاییزی

و بی انتها... همچون قصر عشقمان

و شاد و نورانی... چون لبخند پر مهر تو


بازهم برایم خاطره ساختی

یک روز قشنگ و دوست داشتنی

مثل همه ی پنج شنبه های با تو


جنس نگاهت

رنگ دستانت

سرخ و سبز

همرنگ جنگل روبه روی مان!


و تن من

داغ داغ

همانند آتشی که بر پا کردی

و سرخی آتش

که صورتت را جذابتر می کند

و لبخند شیطنت آمیزت

که به آتش میکشد

اندام تشنه ی مرا


بازی آغاز می شود

یک توپ و دستان ما

چقدر دوست دارم این بازی های دونفره را

که بی خیال و کودکانه

که می خندیم

که قهقه میزنیم

شاد می شویم...


من خوشبختم از اینکه اینجا هستم

در کنار تو

عاشق تو

توی قلب تو

 در آغوش تو

و چشم در چشم تو

و خیالت در خیال من


چطور میشود

فرشته ای مانند تو

در ارتفاع پایین پرواز کند

و به دنیای من قدم بگذارد

...

به من بگو

چطور باید دوستت داشته باشم...؟؟؟




نظرات 3 + ارسال نظر
ملینا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.setarehha.blogsky.com

سلام حیف که دیراشناشدیم وبت خوبه امامن دارم ازوبم میرم

سلام
ممنون وب شما هم خوبه چرا ادامه نمیدین؟

!!! شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

عشق آخر... پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://loveonlyfahime.blogfa.com

سلام دوست نازنینم
[لبخند]
خواهشمندم آدرس لینک منو از Endinglove.blogfa به آدرس جدید
Loveonlyfahime.blogfa.com تغییر بده
مر30 گلم[گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد