دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

لحظه ها را می شمارم...

http://s1.picofile.com/file/7492553331/39.jpg


عقربه ها می دوند

     ثانیه ها می گذرند

و دوباره

به ساعت با تو بودن

نزدیک می شوم


بگذرید ای لحظه های تنهایی

مرا به او برسانید


به او که وجودش سراسر خواستن است

و حضورش اوج هیجان


به او که آغوشش آرامش محض است

و بوسه هایش آتشین و داغ


به او که بازوانش سرزمین من است

و صدای قلبش شادترین موسیقی


به او که لبخندش زندگی می بخشد

و نگاهش عشقی دوباره


مرا به او برسانید

    مرا با او هم قدم سازید


ای ثانیه ها

    تندتر حرکت کنید

من  بی قرار با او بودنم

   دستهایم را به دستهایش

              نگاهم را به نگاهش

           و لبانم را به لبانش نزدیک سازید


باز برایم خاطره بسازید

شب

عشق

لبخند

شور

حرارت

زیبایی

شوق

هیجان

بازی

لذت

و دوباره عشق...


من بیتاب با او بودنم

مرا به او برسانید...

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.batoammatanha.blogfa.com

عشق چیز قشنگیه . واسه منم دعا کنید

ممنون شما هم واسه ما دعا کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد