دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

همسفر عشق...

http://s1.picofile.com/file/7485623973/DSCF3706.jpg


چمدانهایم را بسته ام

آماده ی آماده ام

   برای همسفر تو بودن

     برای پا به پای تو آمدن

       برای همیشه کنار تو ماندن


من و تو

تنها

در جاده ها می رویم

چه لحظه های شیرینی!!!


باورم نمی شود

   در کنار لبخند زیبای تو

      با آرامشی محض

          و یک دنیا دلخوشی

                به سفر می رویم


تو مرد جاده ها می شوی

      و من هم قدم اشتیاق تو


تو یک دنیا مهربان می شوی

      و من یک عالمه می خندم


تو شبها بیدار می مانی

     و من چشمانم را با عشق می بندم


تو مرا در آغوش می فشاری

    و من به آرزوهایم نزدیک می شوم


همسفر می شویم

   خاطره می سازیم

    به هم نزدیک تر می شویم

        قدر با هم بودن را بیشتر می دانیم

و همراه با عشق همیشگی

    شهرها را پشت سر می گذاریم


ترس از پایان جاده

مرا می آشوبد:

      "چرا هر چی که خوبه زود تموم میشه..."


تو با لبخند صورتم را نوازش می کنی

و با نگاهت می خوانی:

     "وای امون از وقتی که

           می خوای با من پا به پا شی..."


می خندم

   دلگرم می شوم

      به راهمان ادامه می دهیم

چه شب آرامی...


ماه در آسمان پیداست

    روشن و شفاف

همچون چشمان درخشان تو

که به جاده ها خیره شده

تا مرا سالم و شاد

به مقصد برسانند


چشمان مهربانت خسته می شوند

     بخواب عشق رویایی من

اندکی آرام بگیر

     کنار من

نگران نباش

   ثانیه ها را سپرده ام

        آهسته جلو بروند

کنار من بیاسا

     تا بیدار شوی

         چشم از تو بر نمی دارم


جاده زیبا می شود با تو

  بخوان برایم

    ببوس لبهایم را

            ماه را ببین

و مرا به اوج احساس برسان


کاش این سفر رویایی

         به پایان نمی رسید

چه خوشبخت بودیم

   و چه پروازی داشتیم

     در شب خاطره ها

        دست در دست هم...


یک خاطره ی رنگی دیگر

           با عشقی بی پایان

در دفتر زندگی مشترک ولی ممنوع ما

به ثبت رسید


دوستت دارم همسفر عاشق من ...


نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://champions.fagig.com

ی سری به ما بزن./منتظرتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد