دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

جریان رود به کدام سمت است؟

به راستی جریان رود به کدام سمت است؟

آیا به درستی کاری که انجام می دهی باور داری؟

آیا به عشقت ایمان داری؟


مگر نه اینکه یکی هم راستا با تو شنا می کند 

یکی که از همه دنیا بیشتر به او اعتماد داری

گر چه همه دیگران برخلاف شما شنا می کنند


مگر عشقش را به تو ثابت نکرده است

مگر همیشه پای تو نمانده است

مگر همیشه برخلاف همه قوانین با تو نبوده است


خودت را بگو

مگر عاشق نیستی

من که عشق تو را دیده ام

من که همراهی تو را دیده ام

مگر می توان همراهی این چنین را نادیده گرفت

و به کسانی که مخالف شنا می کنند توجه کرد


به راستی اگر این پیوستگی جدا شدنی بود 

تا به حال جدا شده بود

مگر تا به حال همه با ما شنا می کردند


کی و کجایش مهم نیست

مهم شنا کردن است کنار هم

همه این عشق و همه این خاطرات خوب 

همه در جریان به دست آمده است نه در پایان


زیبای من

به دیگران نگاه کن

ببین

ببین همه در خلاف جریان رود شنا می کنند

ببین همه وقتی ما را می بینند که با هم شنا می کنیم 

با چه نگاه حسرت باری ما را نگاه می کنند


دنیای من

جریان رود را گم نکن

جریان رود را دلت به تو می گوید

جریان رود را اکثریت مشخص نمی کنند

دل من و تو است که جریان می سازد

بر خلاف همه جریان ها


فرشته من

و اما جواب...

وقتی همراهی چون تو دارم 

وقتی هنگام شنا کردن در چشمانی چون چشمان تو خیره می شوم

آن زمان است که خسته نمی شوم

چون خود شنا کردن برایم مهم است

چون در کنار تو شنا می کنم

هر چقدر میخواهد شنا طولانی باشد 

و مسیر دشوار

این همه لذت در کنار تو بودن

به همه عمر شنا کردن می ارزد.


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://Alireza3517.blogfa.com

سلام وب خیلی خوبی داری؟
به منم سر بزن.
نظر یادت نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد