دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

31 سحرآمیز



باز هم جایزه ....

        برای من...

دستانم را گرفتی

    و مرا بردی به دنیای نور و شادی

       رنگ و زیبایی

            هیجان و اشتیاق

وای...

      چه دنیای جذابی

با دستان محکم و مردانه ات

          مرا به اوج آرزوهایم رساندی

و من شاد  شاد  شاد

      سرخوش و بی قرار

جایزه ام را از نگاه مهربانت می گیرم

              و از لبخند گرم و همیشگی ات


قلب کودکانه‌ی من

   همانند بادبادکی رنگی

      در آسمان عشق تو

         می رقصد و بازی می کند


بهترین جایزه ی من

   اجازه ی بازیگوشی کردن است

          که از چشمانت می‌گیرم

و همراهی خودت

دوان دوان

     به دنبال شیطنت های  من

و جایزه هایی که برنده می شویم


من جایزه ام را از قلب عاشق تو می گیرم

قلبت را می بوسم

        شاهزاده ی رویاهای من



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد