دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

رکورد...


www.moh3n-0112.orq.ir



دوباره بازی روزگار

دوباره عشق بازی

     دوباره من

         دوباره تو

               دوباره ما...

دوباره ما کنار هم

   در آغوش هم

       سرشار از خواستن هم


دوباره لحظه های عاشقی

   دوباره شعر

          خواندیم و مست شدیم


دوباره مرزها شکسته شد

   دوباره ما به هم رسیدیم

        کنار هم ماندیم و به خواب رفتیم



دوباره قلبهایمان به هم گره خورد

     دوباره دستانمان یکدیگر را لمس کرد

            شاد شدیم و از ته دل خندیدیم


دوباره اوج

  با تو

    کنار تو

با دستان محکم و مردانه تو


و من

   همچون پرنده ای سبکبال

      در آغوش تو بال گشودم

              و به آسمانها رسیدم


کاش هیچگاه پایان نمی گرفت

    لحظه ی آتیشن پرواز

        و حس لطیف خواستنت

و من

   مغرور از داشتن تو

     بی هراس دنیای بیرون

به لحظات شیرینم می اندیشم...


دوباره یک آغاز

   دوباره یک خاطره

        دوباره یک رکورد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد