دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

فقط... باش...


با تو هستم

با تو

ای معجزه ی حقیقی زندگی من

با تو هستم ای مرد

دلم نوازش دستهایت را می خواهد

تا ترس از دست دادنت را

به فراموشی بسپارم


دلم لبخند شیرینت را می خواهد

تا قلبم را زنده کند

تا بالهایم را شادمانه بگشایم

و کودکانه روی ابرها لی لی کنم


دلم شانه های پر طاقت تو را می خواهد

تا قصه هایم را

در لحظه های دلتنگی

برایت بازگویم


دلم اندام محکم و مردانه ات را می خواهد

تا بدانم پشتم به تو گرم است

و به هراس های دنیا بخندم


دلم قایق سهراب را می خواهد

تا با تو سفر کنیم

به دوردستها...


دلم تو را می خواهد

تا روزگارم را عاشقانه بسازی

و من زیباترین بشوم

و تو عاشق ترین


ایمان دارم که این زیبایی عشق

عاقبت ما را اسیر خود می کند


در قلب کوچک من

حد و مرزی برای حضور تو نیست

من دلبسته به وجود توام

پس کنارم باش

هر چه می خواهی باش

فقط... باش...



اریا شاهرودی

نظرات 3 + ارسال نظر
mosaieb شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ http://secret65.blogsky.com/

با سلام و درود
وب زیبا و پر محتوا داری!
دست نوشته هات عالیه
خوشحال میشم ی سر ب وب من بزنی.
با تبادل لینک موافقم، اگه قابل دونستی بیا تو نظرات خبر بده میلینکم.
بدرود.

سلام منم آماده هستم
ممنون

الهه دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://elahevahid.belogfa.com

خیلی نوشته هات قشنگه چرا نمی تونید به هم برسید؟ لطفا جواب سوالم رو توی وبلاگ خودم بگو

چون ممنوع است!

مینا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

چرا ممنوع ؟؟

یه زمانی ممنوع بود
از نظر جامعه و مردم
ولی الان غیرممنوع شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد