دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

زیاده خواه نیستم


زیاده خواه نیستم

 جاده‌ ی شمال..
 یک کلبه ی جنگلی‌..
 یک میز کوچک چوبی با دو تا صندلی..
 کمی‌ هیزم..
 کمی‌ آتش..
 مه‌ جنگلی‌..

 کمی‌ تاریکی محض..
 کمی‌ مستی..
 کمی‌ مهتاب..
 و بوی یـار..
 و بوی یـار..
 و بوی یـار ...

کمی بوسه..
با سبد هایی از آغوش
که مرا به خویش می خوانند.
و خماری عشق..

 تـو باشی، مـن باشم و ...
و دیگر هــیچ
 دنــیـا هم ارزانی خودشان 

نظرات 3 + ارسال نظر
پژوهنده چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.myfava.blogsky.com/

"قرارمان فصل انگور...


وقتی شراب شدم بیا

تو "جام"بیاور...

من"جان"..."

elahe پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

Khoob bood ,mersi

ممنون از نظرت

الموت دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ

حال شمارو خوب میفهمم چون من و او هم عاشقیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد