دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

همه ی هستی من، روزت مبارک


ای شاهزاده ی قصه های من

ای مهربان ترین مرد رویاهای من

و ای مقدس ترین عشق زندگی من


در این روز قشنگ

و به یاد ماندنی

ناممکن است بتوانم احساسم را

با واژه ها بیان کنم


اما...

یک شاخه گل

یک سبد مهر

و یک زرورق لبخند

هدیه من به تو

از همین راه دور

از پشت این فاصله ها

تقدیم به تنها مرد زندگی ام


مردانگی ات را می ستایم

به وجودت افتخار می کنم

و به آغوش پر مهرت می بالم


همیشه دوستت دارم

همیشه دوستم بدار

روزت مبارک عشق ممنوع من


فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد