دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

راز خوشبختی



من خوشبختم

    من عاشقم و خوشبختم

           من تو را دارم و خوشبختم


خوشبختی 

مهربانی توست

و عشق بی انتهایت

     عشقی که خالصانه نثار من می کنی

           بی بهانه و تردید


خوشبختی دنیای ساختنی ماست

دنیایی که در آن

ما دو عاشق همیشه با هم هستیم

دنیایی که اطرافیان با حسرت به ما می نگرند

دنیایی که با دستهای کوچک من

و دل آسمانی تو ساخته شده


خوشبختی نگاه بی قرار توست

            و لبخند پر از شادی من

دستان قدرتمند توست

             و اندام ظریف و نازک من

لحظه شماری دیدار توست

               و دل بی تابتر من


راز خوشبختی من

   حضور رویایی و مهربان توست

         بودنت برای همیشه...


راز خوشبختی تو

     خواستن بی انتهای من است

          خواستنت برای همیشه...


راز خوشبختی ما

       در شاخه گلی است شاید

و یا سخاوت قلبهایمان

که عشق را

در زرورقی از احساس

به یکدیگر می بخشیم

         عشقی برای همیشه...



نظرات 1 + ارسال نظر
darya چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://darya6211.blogfa.com/

برایت آرزو مى‌کنم که عاشق شوى،
و اگر هستى، کسى هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد،
و پس از تنهاییت، نفرت از کسى نیابى،
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید …… ویکتور هوگو

______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚

آپم بدو بیا.منتظرماااااااااااااااااا....
نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد