دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بر شانه های تو...


بر شانه های تو

    بر شانه های محکم و مردانه ی تو

        بر شانه های پر مهر و امن تو

           بر شانه های گرم و خواستنی تو

باید تکیه کرد

    باید بوسید و بویید

      باید عطر نفس هایت را تا بیکران شنید


بر شانه های تو

     آن پناهگاه امن و آسوده

اگر می شد سر بگذارم

و از یاد ببرم

هر چه دل کوچکم را می آزارد

          آن وقت تمام دنیا مال من می شد

تمام دنیا

    جمع می شد

        در یک لحظه از آغوش تو

و یک دنیا آرامش ابدی

         به قلب من روانه می شد


بر شانه های تو

     بر شانه های بهاری و پر عشق تو

             این رویای مطلق و همیشگی

می توان تا ابد آرمید

     و عطر ماندگارش را نفس کشید

                 و مست شد



شانه های تو

       سایه سار عشق من است


شانه های تو

        قصه ی بی پایان من است


شانه های تو

         آرزوی همیشگی من است


مرا از شانه هایت جدا مکن

                  تا همیشه ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد