دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

روز شکفتن تو...

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


باران احساسم را

      بر پنجره ی چشمانت پذیرا باش

تپش های قلبم را
        با آهنگی دلنواز گوش سپار

درخشش ستارگان آسمانم را
        با پرتوهای خورشید نگاهت
                  پیوند بزن

عشق همیشگی مرا
         در امتداد زمان
                 از یاد مبر


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

این است تنها هدیه من

برای روز شکفتن تو

در این روز
    هزاران بار می بوسمت

و تقدیم وجود ارزشمندت می کنم
       این ثانیه های زنده بودنم را

دوستت دارم مرد رویاهای من
          دوستم بدار آرزوی دست نیافتنی من....


اس ام اس برای تبریک گفتن روز تولد

نظرات 2 + ارسال نظر
Nima شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

رهگذر پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
من و عشق ممنوعم هم دلنوشته ها تون رو می خونیم و خیلی لذت می بریم
واقعا بهتون تبریک میگم به خاطر عشق زیبا تون و نوشته های زیباترتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد