دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهترین هدیه تولدم...





امروز بهترین هدیه من تو بودی

     دیدن تو بعد از این همه دوری

             میدونی که چقدر دلم برات تنگ شده بود...


بهترین هدیه من بوسه ی نرم و لطیف تو بود

     روی گونه های سرد من

           میدونی چقدر بوسه هات آرومم میکنه...


بهترین هدیه من لبخند شیرین تو بود

    با اینکه کامت تلخ بود

           میدونی لبخندت همه ی زندگی منه...


بهترین هدیه من داشتن قلب مهربونته

       با اینکه همش مال من نیست

              میدونی چقدر به قلب دریایی ات وابسته ام...


زیباترین جمله ی تولدم رو از تو شنیدم:


تولدت مبارک عشق همیشه من

میدونی عشق همیشگی تو بودن آرزوی منه...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد