دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تولدت مبارک!!


عشق من چه خوب شد که به دنیا اومدی

و
چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی


بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

 و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

 

امروز سالروز توست و من نمی دانم چه هدیه ای برایت بخرم

آنچه خریدنی است، بی شک لایق تو نیست

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه


یاد قلبت باشد , یک نفر هست که اینجا
بین آدمهایی , که همه سرد و غریبند
تک و تنها به تو می اندیشد
و دلش برای تو پر می کشد.


نمیدانم با کدام جمله دوستت دارم را برایت انشا کنم
اما کاملتر از این چیزی ندارم 


تولدت مبارک عشق همیشه من .        

          
             

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد