دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عیدت مبارک عزیزم



بهار

  فصل تولد تو

     فصل تولد من

         فصل عشق ما

باز از راه رسید


لحظه ی تحویل سال

     همان لحظه که به یاد منی

             همان لحظه که به یاد توام

کنار تو بودن را می خواهم

     و آرزوی بهترین ها را برایت دارم


یکسال دیگر هم گذشت

     یکسال دیگر از عمر دوستی ما گذشت

                        یکسال دیگر به تو نزدیک شدم


کسی چه می داند

که یکسال خاطره

به تقویم زندگی ما اضافه شد

زندگی عاشقانه ی ما...


خوشا به حال من

                   که تو را دارم

عشق زیبای تو را

که مرا به اوج می رساند

زیبا می شوم

و تا انتهای این دنیای پر از خالی

با حضور تو شاد می شوم


بهار من، آمدن توست

فصل رویش من ، دیدار توست

و شکفتن من

         در دستان پر احساس توست


به کنار من بیا

با من بخوان:

      تن پوش تازه بر تن و

                      گم شدنم تو آینه

       وقتی که تو کنارمی

                      هر روز نوروز منه...


عیدت مبارک عشق همیشگی من

      عشق همیشگی ولی ممنوع من

            عشق همیشگی و ممنوع و خواستنی من

...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد