دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تکرار 731، تکرار نهایت عشق


عشق بازی ما باز تکرار شد

آغوش، آرمیدن، شادی بی وصف

تکرار    تکرار    تکرار


کلبه ی کوچک عشق ما

    سرشار از عشق بود

           و احساس


تو می گفتی:

   آنچه در اینجا جریان دارد

            عشق است


و من جمله ات را کامل می کنم

   آری عشق است، عشق تو

               مهربانی بی انتهای تو

                   بوسه های شیرین تو

              و نوازش دستهای قدرتمند تو...


تجربه ی دوباره ی عشق بازی با تو

     یعنی کم کردن فاصله ها

          و بعد ... انفجار احساسات

و تصاحب کامل قلب دختری

     که جز به لبخندهای تو

          به هیچ نمی اندیشد


من شریک توام

   شریک خاطرات خوش تو

       شریک احساسات زیبا و ممنوع تو

             شریک عشق ورزیدن تو

                  و شریک رویاهای بی نظیر تو


تو نیز همراه منی

    همراه بچگی کردن های من

       همراه شادی های گاه و بیگاه من

           همراه نوشته های عاشقانه ی من

                و همراه ارتباط قلبی من


باور نمی کنم که این واقعیت باشد

   با تو زندگی کردن

           مثل رویاست


فکر کنم همچون دخترک قصه ها

   جادو شده ام

        و در رویاهایم

با تو که سوار بر اسب سفید آمده ای

      روز و شب زندگی می کنم


آری

   من با تو روز و شب زندگی می کنم

حتی اگر 731 تمام شده باشد

حتی اگر کلبه ی عشق به پایان رسیده باشد

 

من با خاطرات شیرینش 

       همچنان در خیالم عشق بازی می کنم

و رویای تو رو داشتن

       همچنان آرزوی دیرینه ی من می شود


و یک برگ به دفتر زندگی ما اضافه شد

     یک برگ قرمز به رنگ عشق

و یک خاطره ی شیرین

   و یک قلب عاشق تر از قبل

...

نظرات 8 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.147852456.blogfa.com

ممنونم وب قشنگی داری

قابل شما رو نداره...

نفس جوووووون دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

عالی بود گلم

مرسی

sara شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

bebakhshid maniye ya hekayate 731 chiye? man balad nistam age mishe behem begid man baz be vebe shoma miyam .lotan

توی مطالب یه مطلب با عنوان 731 است اون رو بخونید
ممنون که به ما سر میزنی

سامان یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.king-of-hearts7.blogfa.com

_______________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

www.king-of-hearts7.blogfa.com/
سلام چه کلبه زیبا و دل نشینی دارین خوشحال میشم به کلبه فقیرانه من سر بزنید[گل]121

[ بدون نام ] جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

تو چرا از عشق نوشتی..عشق یه چیزه خیالیه...باورش ندارم تو هم نداشه باش و موضوع وبتو عوض کن به نفعته...بای

نظر هر کسی برای خودش محترمه ولی نظر من به نظر شما نزدیک نیست

alone boy چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ

واقعا عالی بود.

قابلی نداشت ....

زینب یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://zeinab112.blogfa.com


گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که
سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم . . .
.

عاشق عشق بی نهایتشم...

زینب یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://zeinab112.blogfa.com

باتبادل لینک موافقی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد