دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

چهارشنبه سوری


http://www.hannover.ir/wp-content/uploads/2012/03/SmS_4shanbe-soori_Hannover.IR_.jpg



چهارشنبه سوری به راه انداخته ایم

سرخی تو از من ...

      زردی من از تو...


اما با داشتن همراهی مثل تو

چهارشنبه سوری هم

لذت بخش می شود

و هیجان انگیز

و خاطره ای می شود

در گوشه ی قلبم

و آهسته می خوانم...


لبخند تو از من

    قهقهه های من از تو


مهربانی چشمان تو از من

    برق نگاه من از تو


دستهای گرم تو از من

     شیطنت کودکانه ی من از تو


شعرهای زیبای تو از من

      نوشته های رنگارنگ من از تو


بوسه های گرم تو از من

     گونه ی شرم آگین من از تو


داغی عشق تو از من

     حرارت بی دریغ لبهای من از تو


دوستت دارم گفتن های تو از من

     همیشه بیادتم گفتن های من از تو


قلب بی ریای تو از من

             دل عاشق من از تو

...


می بینی؟

می بینی دوست همیشگی روزها و شبهای من

می بینی عشق پاک و خالص من

می بینی همدم لحظه های عاشقی من

می بینی؟

چهارشنبه سوری به راه انداخته ایم


همه ی زندگی تو از من

      یک لحظه عاشقی من از تو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد