دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

خانه ی عشق...


خانه ای خواهم ساخت

   در رویاهایم

       خانه ای کوچک و گرم

             با دنیایی شادی درون آن


خانه ای می سازم

   در خیالم

        رنگارنگ و دوست داشتنی

              همراه با عشقی بی پایان


خانه ای ساخته ام

    در دنیای شعرم

       که در آن

           به تماشای آرزوهایم نشسته ام


تو در کنار منی

       پر مهر و خواستنی

تمام وجودت

     تمام بودنت

         تمام عشقت

فقط و فقط

     برای این دستان کوچک من است


خانه ی خیالی ما

    پنجره هایش

     رو به خیابان امید است

و خورشید مهربانی

      هر صبح بر ما می تابد

و آسمان قلبم را

    سراسر نور و شادی می کند


با حضور عاشق تو

    در خانه ی خیالی من

           چه جشنی برپاست

و آرامش بودن با تو

      دنیایم را زیباتر می کند


در خانه ی رویاهایم

        با من می مانی؟


نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://deltangiham.blogsky.com/

عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد