دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

من بعلاوه ی تو...


عشق شاید در دستان سخاوتمند تو باشد

    آن زمان که نوازشت را

        نثار بال های شکسته ی من می کنی

              تا دوباره پریدن را یاد بگیرم


و یا شاید کلام دلنشین تو باشد

      وقتی از عشق لبریزم می کنی

            و مسیحاوار

       روحم را دوباره زنده می کنی


عشق شاید بوسه های لطیف تو باشد

          بر گونه های سرخ من

و یا دستان کوچک من باشد

          برای اشتیاق نزدیک شدن به تو


عشق شاید دل نازک من باشد

              که با تلنگری برای تو تنگ می شود

و یا نگاه مهربان تو

          بر روی اندام تشنه ی من


عشق شاید تب و تاب یک هیجان باشد

   برای دیدار تو

         دیدارهای سرشار از دلهره ی شیرین

و یا شاید جاذبه ی چشمانت باشد

       برای آرامش دوباره ی من


عشق شاید هوس هم آغوشی تو باشد

              در یک شب بارانی

و یا طعم شیرین لب من

                   برای بوسه های ناگهانی تو


عشق شاید در قلب من باشد

   آنگاه که دستم  را روی قلبم می گذارم

      و صدای تو را می شنوم

             و می دانم که هستی

                   همیشه

            همان جای همیشگی


عشق شاید من باشم

         معشوق ابدی قلب تو

و یا شاید تو باشی

       شاهزاده ی رویاهای من


عشق شاید من باشم

          سراپا دلتنگی

و یا شاید تو باشی

             سراسر خواستن


عشق هر چه هست

     تمام زندگی من است

           تمام وجود من است

                 تمام بودن من است


بی شک

    عشق دوستت دارم های عاشقانه است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد