دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

روزهای خوش با تو بودن


چه روزهای خوشی است در کنار تو بودن

چه لحظات لذت بخشی است با تو بودن

چه عصرهای زیبایی است همراه تو بودن


با تو قدم می زنم

در کنار تو

    شانه به شانه

         دست در دست

               نگاه در نگاه...


فرشته ای کوچک هستم

    که بالهایم را از دستان مهربان تو گرفته ام

            و صداقتم را از نگاهت

لبخندهایم را از کلام تو گرفته ام

      و شادی ام را از نوازش کردنت


ای نسیم

به نوازش گیسوان من بیا

فریاد من را با خود ببر

آتش عشق را در دلم بر افروز

سلام مرا به مهتاب برسان

مرا امشب بیدار نگه دار

امشب به انتظار نشسته ام

به انتظار عشق


ای نسیم

هیچ می دانی هرگاه که می وزی

عطر نفس هایش را

برایم به ارمغان می آوری؟


ای نسیم

با قلم شرم می نویسم

اما بوسه ی اتشین مرا

از لب های ممنوعم

به شاعر لحظه های عاشقی من

به مرد رویاهایم

برسان...

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.samane1373.blogsky.com

هیما شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ http://hima-name.blogfa.com

سلام عزیزم به وبت سر زدم واقعا محشره وخیلی خیلی زیبا و جذاب و تک بود خوشحال میشم به منم سر بزنید منتظر حضور گرمتون هستم بای بای [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد