دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

می ستایمت

تو را دوست دارم

       مثل همیشه

مثل همه ی روزهایی که

   با تو قدم می زنم

       دستانت را می گیرم

           به تو نزدیک می شوم

                از تو احساس می گیرم

 

 تو را می خوانم

      بارها و بارها

  همانند شعرهای سهراب

          یا دلنوشته های زیبای خودت


به تو عشق می ورزم

     به آغوشت وابسته ام

          همچنان که هندوها

           به معبدشان

           دل سپرده اند


و تو را می ستایم

همچون گلدانی که روزها مراقبش بوده ای

و اکنون برگهای زیبایش را نظاره میکنی


آری

عشق ما ستودنی است

عشق حقیقی و جاودان ما ستودنی است

      تو را داشتن

          تو را حس کردن

              تو را دوست داشتن

          ستودنی است


هرگز از اینکه روزگاری

دل به نگاه گرم تو سپردم

و اینگونه بی قرارت شدم

پشیمان نخواهم شد


شاید روزگاری

داستان این دختر عاشق

لبخندی بر گوشه ی لبان همیشه خندانت بیاورد

و یا شاید یادآوری خاطرات کودکانه اش

لحظه ای شادت کند


با تو شادم

با تو خندانم

با تو زندگی می کنم

چرا که دنیایی از زندگی هستی

       دنیایی از عشق

            مهر

           زیبایی


مهربانم

     می ستایمت



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد