دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلم بودنت را میخواهد


به نبودنت عادت می کنم
          اما
دلم بودنت را می خواهد


           می پذیرم رفتنت را

                      اما

         دلم را با خودت می بری


خداحافظی می کنم

         اما

نگاهم تو را دنبال می کند


حسودیم می شود
       به پیراهنت
چه محکم تو را در بر گرفته
       و چه گرم می شود
             از حرارت تن مهربانت
 
حسودیم می شود
      به دیوارهای اتاقت
            چه بی پروا به تو خیره می شوند
                  چه آزادانه تو را می نگرند


حسودیم می شود

      به انگشتر دستت

          چه جایگاه همیشگی ای دارد

و چه مطمئن

         سرجای خود آرمیده است


حسودیم می شود

      به هوایی که تنفس می کنی

          چقدر به تو نزدیک می شود

                تا آنجا که به درون تو می رود


حسودیم می شود

    به سایه ات

        بدون اینکه دیده شود

               بدون اینکه پرسیده شود

                         با توست

                               همیشه


حسودیم می شود

     حتی به قلبت

          که صدایت را همیشه می شنود


می دانی

       حسودیم می شود

به اطرافت

     به هر چیز که تو را لمس کند

که تو را ببیند

    که صدایت را بشنود

         که تو را داشته باشد


حسودیم می شود

     مرا ببخش

          ولی

حسودیم می شود


حتی به خودم

           که اینچنین

             بی اندازه دوستت دارم


نظرات 3 + ارسال نظر
هوشمند پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://lordworld.blogsky.com/

سلام وبلاگتون خوبه تونستین به منم سر بزنید

همکار پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://pasargad-bank.blogsky.com

آرزویم این است نتراود اشک از چشم تو هرگز٬ مگر از شوق زیاد ...
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز ...
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را میخواهد وبه لبخند تو از خویش رها میگردد ...
و تو را دوست بدارد به همان اندازه٬ که دلت می خواهد ...

سمانه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.fands.blogsky.com

سلام
چطوری؟
ولاگه باحالی داری
عاشق جمله های عشقیتم
خوشحال میشم به من هم سری بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد