دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

می بافم



می بافم

به عشق تو

به یاد تو

به یاد خاطرات تو

یکی زیر یکی رو

یکی خاطرات تلخ یکی شیرین


می بافم

ترانه می بافم

واژه به واژه

سطر به سطر

نگاهت را می بافم

همچون خاطره ای در تار و پود این کلاف

تک تک لبخندهایت را می بافم



می بافم

خیال می بافم

در رویاهایم به  آغوش تو می رسم

و تو برای من می شوی

فقط برای من

و چه شیرین است غرق شدن

در وجود بیکران تو

تا ابدیت


می بافم

با همین انگشتان کوچکم

و با همین دل بی قرارم

شال می بافم

تا خاطره ای باشد

که مرا گرم کند

وقتی

در نبودن هایت

همچون دستان مهربان تو بر گردنم

مرا گرم خواهد کرد

و همراه من خواهد بود


می بافم

با عشق می بافم

با عشق تو برای خودم شال می بافم

می بافم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد