دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بی تو هرگز!


این عشق تو سرپناه آخر من است ، و این دوست داشتنت ،

تنها امید بودن من است.


این عشق است که مرا زنده نگه داشته

این با تو بودن است که به من زندگی می دهد


زیبای من

دیگر شب روز ندارم

همه ش کارم شده فکر کردن به تو

و یادآوری آن چشمان زیبا

که الان تمام دنیای من شده


عشق من

عاشق نگاهت شدم

عاشق رفتارت

عاشق شور و هیجانت

عاشق مهربانی ات

فداکاریت

عاشق عاشق شدنت شدم


زندگی من 

حالا دیگر تمام زندگی من شدی

به هر کجا می نگرم

تو رامی بینم

به هرچه فکر می کنم تو هستی


ای زیباترین

زندگیمان در هم تنیده شده است

و به هم گره خورده است

یک گره کور

دیگر داریم یکی می شویم

دیگر نمی توانم بی تو حتی نفس بکشم


این کلام حرف آخر من است 

بی تو هرگز!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد