دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

به سلامتی عشق واقعی خودم



به سلامتی عشق من

             عشق واقعی من

عشقی که ته ته قلبم خونه کرده

        عشقی که یه مهمون ناخونده بود

                      و حالا اومده صاحبخونه شده


به سلامتی عشق خواستنی خودم

    که با ندیدنش دلتنگ میشم

                     و با دیدنش تشنه تر

که آغوش گرمش همیشه جای خودمه

       و نوازش دستای مهربونش

                  فقط و فقط برای منه


به سلامتی عشق مهربون خودم

        که وقتی دلم هواشو میکنه

                    وقتی بهونه گیری میکنم

همیشه کنارم حاضر میشه

               بهم لبخند میزنه و میگه دوستت دارم


به سلامتی عشق وفادار خودم

    که با یه عالمه رنگ و مدل

               بازم میاد سراغ خودم

                     تو چشام نگاه میکنه و

                                          میگه اسیرتم


به سلامتی عشق دیوونه ی خودم

که حاضره هر کاری بکنه

          که لبخند بزنم

                  غصه نخورم

                          شاد باشم

که طاقت ناراحتیم رو نداره

        و همیشه منو می خندونه

                               وخوشحال میکنه

که باهام میاد پیاده روی

            که روحیه ام عوض بشه


به سلامتی عشق هیجان انگیز خودم

      که شیطونی میکنه و

                   میذاره شیطنت کنم

که همیشه غافلگیرم میکنه

           هر روز برام یه روز تازه میشه

                      و یه دیدار خاطره انگیز و فراموش نشدنی


به سلامتی عشق واقعی خودم

که از هر چیزی تو این دنیا برام عزیزتره

و حاضر نیستم با هیچ چیز ارزشمندی تو دنیا عوضش کنم


به سلامتی عشق واقعی و

                                همیشگی و

                                    دوست داشتنی خودم


راستی!

کی تا حالا یه همچین عشق واقعی داشته؟!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
هندونه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

مهیار یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

خوش به حالت

خوش به حال خودت

majid سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://patoghqom.blogfa.com/

سلام دوست عزیز اگر مایلی بیا همدیگرو لینک کنیم منتظر جوابتم

امید جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

خدا شانس بده یکی واسه ما پیدا کن اینا بهش بگم

چرا خدا بده خودت برو دنبالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد