دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

نت آرامی دارد صدای قدم هایت



پرنده می شوم

     وقتی آغوشت را

         چون آشیانه ای امن

                    برایم می گشایی


در این دشت بزرگ

          به پرواز در می آیم

               و بالهایم با نوازش دستهایت

                     قدرت پریدن می یابد


گلبرگی می شوم

           سرخ

               وقتی بوسه هایت

                       بر روی گونه ام جوانه می زند



ترانه می شوم

             وقتی با لبخند

                     سخن از دل می گویی


و صدایت که در خاطرم می ماند

    تا دوباره به یاد آورم

           دوستت دارم گفتن های آهسته را


گیسوان وحشی من

   تشنه ی دستهایت می شوند

               وقتی دیوانه وار

                     بند از آنها می گشایی


و رقص گیسویم را در باد می نگری

     و چه موجی دارد

              این تارهای سیاه مواج

                 که چشمان تو را با بندی نامرئی

                                   به اندام من پیوند می زند


پیراهنم عطر تو را می گیرد

         آنگاه که به من نزدیک می شوی

                نزدیک تر از من به خودم

                         آنگاه که نفس هایت را حس می کنم



بی قرارت می شوم

         به تمنای تو

               به سویت پر می کشم


تشنه می شوم

        زمزمه می کنم

                  می خوانمت

                                بی قرار

      و این تویی که راس ساعت دلتنگی می رسی


و قلب پر التهاب من

              که با دیدنت آرام می شود

دیدن وسعت آبی نگاهت

               سخاوت دستانت

                   و آرامش حضورت


چه نت آرامی می نوازد

                   این صدای قدمهایت...


و من چه سرشار می شوم

                             از با تو بودن....




نظرات 3 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام
دلنوشته هات واقعآ زیبا بود عزیزم به دلم نشست
لحظه هاتون به شادی و توام با عشق باشه

یه عالم آرزو پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://atomxox.blogsky,com

ومن چه شادم ازباتوبودن.....
زیبابود...

بهنام پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.chic.loxblog.com

با سلام وبلاگ قشنگی داری من مشتاق تبادل لینک با شما هستم اگر ما را قابل بدانی وارد وبلاگم بشی و وبلاگتو ثبت کنی تبادل لینک اتوماتیکه پس زیاد وقتت و نمی گیره.
www.chic.loxblog.com

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد