دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

آسمان پر از باران است

  

آسمان پر از باران است 

بیا عاشقانه قدم بزنیم 

غزلی بخوانیم 

از حافظ  

بعد با لبخند 

تفسیرش کنیم 

 

بیا عاشقانه قدم بزنیم 

از خاطراتمان بگوییم 

بخندیم 

دلتنگ شویم  

فریاد بزنیم 

و باز شعر بخوانیم

 

بیا عاشقانه قدم بزنیم  

بیا کودکانه سادگی کنیم

بیا روی جدول ها لی لی کنیم 

از روی جوی ها بپریم 

تو مرا در آغوش بفشاری 

و با لبخندی پاسخت را بدهم 

 

 

بیا عاشقانه قدم بزنیم 

تا آخر باران 

تا رفتن ابرهای تیره 

تا پیدا شدن رنگین کمان  

 

دستان مهربانت را به من بده 

بگذار چتری باشد 

بر روی رویاهایم 

تا مبادا خیس شود  

 

عشق من در دلم پیداست  

می توانی آن را ببینی 

اگر عاشقانه به من بنگری 

عاشقانه نوازشم کنی 

و عاشقانه با من قدم بزنی 

حتی اگر آسمان پر از باران باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد