دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

خدایا منو نمی بینی؟

 

 سلام خدا   

آره بازم منم 

همون بنده ی همیشگی 

همون  که همیشه گله میکنه 

شکایت داره 

 

خدایا
چرا دیگه نگام نمی کنی
چرا دیگه صدامو نمی شنوی
چرا دیگه کاری باهام نداری؟
  
خدایا 
نکنه حوصله ی تو هم از من سر رفته 
نکنه تو هم دیگه از دستم خسته شدی 
نکنه تو هم رفتی دنبال کار خودت  
 
آره میدونم 
میدونم خسته ات کردم 
ببخشید  
ولی بازم منم 
مثل همیشه پر از تردید 
مثل همیشه پر سوال
و هیچ وقت معنای جوابهات رو نمی فهمم 
 
خدایا
خودت مگه نگفتی
هروقت دلت لرزید
هروقت به چشم کسی نگاه کردی
و دیدی نمی تونی ازش جدا بشی
بهش دلبسته شدی
 
خدایا
مگه خودت نگفتی
عاشقی جرم نیست 
دلبستگی بد نیست  
هم آغوشی گناه نیست
 
مگه خودت نگفتی اگه یه شونه پیدا کردی
واسه تکیه کردن
هر وقت دلت خواست می تونی سرتو رو شونه هاش بذاری
و اگه دلت خواست گریه کنی  
  
مگه خودت نگفتی 
اگه دستای گرم یه نفر 
همیشه نزدیکته 
پس ازش جدا نشو 
شاید برای محافظت از تو کنارته  
 مگه نگفتی این آغاز عشقه؟
مگه خودت نگفتی خدا 
پس چرا فراموش کردی
 
 پس ای چه بازییه؟  
چرا عاشق شدم؟  
چرا دوستش دارم؟ 
چرا دوستم داره؟
چرا اذیتش می کنم ؟ 
چرا نا آروم میشم؟ 
چرا به رویاهام نمی رسم؟ 
چرا به رویاهاش نمی رسه؟ 
 چرا آرووم نمی شم؟  
چرا جواب نمی گیرم؟
 
خدایا 
مگه خودت سکوت کردن رو یادم ندادی  
پس چرا هیچ کس معنای سکوتم رو نمی فهمه؟ 
 
خدایا چرا تنهام گذاشتی؟ 
چرا صدامو نمی شنوی؟ 
چرا منو ازین دو راهی نجات نمی دی؟ 
  
خدایا مگه نمی بینی دلم چقدر گرفته؟ 
دلم به اندازه ی تمام آسمونها و دریاها گرفته 
مگه نمی بینی دلم می خواد ببارم 
اونم تو تنهایی 
وقتی هیچکس کنارم نیست 
و هیچ دستی اشکامو پاک نمی کنه 
 
 خدایا چیز زیادی ازت نمی خوام 
فقط به اونی که بهم آرامش میده 
و اونی که بهش آرامش میدم بگو 
دوستش دارم 
تو بهش بگو شاید باور کنه 
که چقدر دوستش دارم...
 
نظرات 3 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://tanhataren-pesar.blogsky.com/

سلام
گویی سال هاست که خدا ما رو فراموش کردم ....
من رو که سالهاست گویی از لیستش حذف شودم همش عذاب و سخته ، درد ، مریضی و غم و تنهاییی.....


خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی

نقابدار سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ب.ظ http://alonelady95.blogfa.com

خدایا چرا نگام نمیکنی؟؟

خدا زیاد اینورا نمیادااا

عاطفه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 02:35 ب.ظ

خدایا دیگه تحمل ندارم میخوام خودکشی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد