دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

سهم با هم بودن

 

 آغاز من مبادا روزی به پایان بیندیشی
عاشق تنهای من مبادا روزی از عشق من خسته شوی
با هم عهد بسته ایم مبادا روزی عهدمان را بشکنیم
همسفر شدیم مبادا روزی رفیق نیمه راه شویم
همنفس شدیم مبادا روزی عطر نفسهایت را از من دریغ کنی 

من با عطر نفس هایت زنده ام
من با یاد تو زندگی میکنم مبادا روزی فراموشم کنی 
من عاشقت شدم  

من عاشقانه به عشق تو زندگی می کنم 


من با یاد شیرینت زندگی میکنم  

می دانستی لحظات با تو بودن زیبا میگذرد  

لحظاتی سرشار از عشق...


از اولین آغازمان تا به امروز  

عاشقانه با هم مانده ایم
پس بدان اگر در کنار من نباشی با یادت خواهم بود
و در خیالم 

در  کنارم هستی 

با گرمی دستهایت  

و نگاه مهربانت 

و بوسه های آتشینت... 

 

 ای عزیز دور از من 

         با من باش  

             در کنارم باش  

                و تا ابد دوستدارم باش 

                     حتی ممنوع ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد