دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهشت از آن فرشته های زمینی است


عشق زیبای من

امروز مبهوت قلب مهربان تو شدم

امروز مهربانی من در مقابل قلب بزرگت سر تعظیم فرود آورد

امروز عشق را در سراسر حرکاتت می دیدم


فرشته زمینی من

مهربانیت بی انتهاست

تو نیازی به بهشت نداری

زیرا که هر جا می روی و هرجا هستی

آنجا بهشت است

بهشت من

بهشتی که همه چیزش تویی

هوری آن زیباترین دختر دنیاست

 دار و درخت و جویبارش محبت های توست


راستی امروز

که به ناگاه چشمانم در چشمان تو گره خورد

دیدم که زیباترین نگاه دنیا مال من است

پر از محبت و مهربانی

پر از شور و شوق و هیجان

و البته پر از بازیگوشی و شیطنت

نمی دانم کس دیگری غیر از من متوجه شده است یا نه؟

این را می دانم که اگر کسی پی به راز چشمانت ببرد

دیگر نمی تواند از آن جدا شود


فرشته مهربان من

امروز با نهایت خضوع در برابر مهربانیت سر تعظیم فرود می آورم

و در برابر عشقت

و در برابر چشمان بی انتهایت

و خاضعانه به تو می گویم

عشقت مرا به اوج می برد...


نظرات 1 + ارسال نظر
top700 یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.top700co.tk

۹۸۶۵۱۷۶۳۴۱بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700co.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد