دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

اگه دنیا دست من بود..


اگه دنیا دست من بود

تو رو می آوردم پیش خودم

کنار خودم

برای همیشه


اگه دنیا دست من بود

دل تو رو به اسارت میگرفتم

و به هیچ کس نمی دادم

برای همه عمر


اگه دنیا دست من بود

همه غصه هاتو به آتش می کشیدم

و همه شادی ها را به خانه دلت می آوردم


اگه دنیا دست من بود

هر آنکس که تو را اندکی آزار می دهد

از تو دور می کردم


اگه دنیا دست من بود

تو را شاهزاده رویاهایم می نمودم

و تمام دنیا را به دست بوسی تو می آوردم


اگه دنیا دست من بود

بهشت را برایت چراغانی می کردم

تا تو با قدم هایت

بر سر هر چه هوری است منت بگذاری


اگه دنیا دست من بود

تو را به شلوغ ترین نقطه شهر می بردم

و برای مدت طولانی تو را می بوسیدم

و بلند فریاد می زدم

                             آهای مردم....

                                               این عشق من است...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد