دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

عشق حرام نیست

  

محبت , محبت می آفریند 

    دوستی , دوستی می آورد 

        و عشق , عشق به دنبال دارد 

 

گریزی از آن نیست 

عشق 

کلمه ای نیست 

که بتوان با پاک کن آن را از بین برد 

 

یا شمع کوچکی  

که بتوان آن را خاموش نمود  

 

یا ستاره ای  

که با طلوع خورشید 

دیگر به چشم نیاید 

 

یا ماهی کوچکی 

که در اقیانوس 

ناپدید شود 

 

عشق جوانه ای است 

  که می روید  

          گل می دهد

در نگاه تو 

     در لبخند من 

              در قلب ما   

                     در سرزمین دل ! 

 

من در دستان عاشق تو 

پر می شوم از زیبایی 

و لبریز از احساس 

 

دستان عاشقت را  

به من بسپار 

بگذار همه ی دنیا بدانند 

که ما زنده ایم با عشق 

ارمغانی که معبودمان به ما داده  

 

بگذار رها شدن در آغوش تو 

آرزوی پرواز من باشد 

تابلندای آسمان 

و سرود عشق بخوانیم

 

بگذار سهم من 

عشق تو باشد و  

دیوانه وار عاشقم کند  

 

 جز عشق تو بر  فلک  دلم  شاه  مباد               وز راز من و تو خلق آگاه  مباد

کوته نشود عشق توام زین دل ریش                دستم ز سر زلف تو کوتاه مباد  

نظرات 1 + ارسال نظر
شکسته بال جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com/

جووووووووووووون
آرزوی دست نیافتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد