دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بهانه ی دوست داشتن تو

  

 

برای دوست داشتن تو  

    برای با تو ماندن 

         برای عاشقی کردن
بهانه نمی خواهم
 

 

همین که دوستم داری 

همین که دلتنگ می شوی 

همین که سلام می دهی 

همین که به دیدارم می آیی 

همین که دلواپسم می شوی 

همین که دستانم را می گیری 

همین که با من می مانی 

همه ی اینها بهانه است 

برای عاشق تو شدن 

دوست داشتنت 

و با تو ماندن 

 

چه زیبا می گویی دوستم داری 

چه صادقانه می پذیرم  

 

چه صبورانه از آرزوهایت برایم می گویی

چه خیال انگیز آرزوهایت همه ی زندگی من می شود 

 

 چه معجزه گر بر روی اشتباهاتم قلم می کشی 

چه رنگارنگ آمدنت را نقاشی می کنم  

 

چه صمیمانه آغوشت را برایم باز می کنی 

چه کودکانه در آغوشت جا می شوم 

 

 چه شیرین بی تابم می شوی 

چه ساده دلتنگی می کنم 

 

چه سخاوتمندانه به رویم لبخند می شوی 

چه بی قرار به نزدیکی تو می آیم 

 

چه مهربان نوازشم می کنی  

چه آهسته به خواب می روم

  

چه زود به من وابسته شدی 

چه زود به تو وابسته شدم 

  

من  

برای عاشق تو شدن 

بهانه نمی خواهم

نظرات 1 + ارسال نظر
afshin سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

mer30 kheili komakam kard , az tah del mamnunetam

سلام !! واقعا اگه کمک کرده باشه خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد