دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

چه نقشه ای برایم کشیدی!!!

چه می خوای از من

چه می کنی با من

چه نقشه ای توی سرت است

که هر روز مرا عاشق تر از دیروز می کنی


نمی دانم

دست خودم نیست

از اختیار من خارج است

این کششی که به سوی تو دارم

و این فاصله ای که از بین می رود.


این روز ها دوست داشتنی تر هم شدی

خودت می دانی چرا

نقشه ات دارد جواب می دهد

و دل من دیگر مال خودم نیست


شاید روزی که خیلی دور هم نیست

توبه ام را بشکنم

و با افتخار تو و خودم را به آرزوهایمان برسانم

و فریاد بزنم:

                     ای زیبا ترین گناه تاریخ


عاشقانه دوستت دارم. . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد