دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

همیشگی ترین من

این روز را به خاطر خواهم سپرد

روز همراهی روز صبوری و روز مهربانی تو

خوشحالم که درست را خوب آموختی

و خوشحال از اینکه تو را دارم


دیروز دستانت چه جادویی شده بود

و چه انرژی به من میداد

آن دستان ظریف و این همه مهربانی

این همه عشق

دیگر دستانت سرد نبود

و برعکس این دستان من بود که به گرمای دستانت نیاز داشت

و نگاهت که چراغ دل مرا دوباره روشن کرد


آهای همیشگی ترینم

           تمام فعلهای ماضیم را ببر

                     چه در گذر باشی چه نباشی

برای من

         استمراری خواهی بود

                  من هر لحظه تو را صرف میکنم..


همیشگی ترین من ، لاله نازنین من

بیا که جز به رنگ تو ، دگر سحر نمی شود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد