دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تکلیف دلم چیست؟!

 

 

یک لحظه بایست 

صبرکن

تکلیف دلم را روشن کن 

دلی که عاشقش کردی 

 اینچنین نا آرام  

عاشق

بی قرار

 

صبر کن 

نگاهم کن 

مثل تابش خورشید 

گرمم کن 

بعد برو

 

برگرد 

لبخندی بزن  

فاتحانه 

به معجزه ات 

در قلب دور افتاده ام 

 

برگرد 

لبخندی بزن 

مغرورانه 

به تصاحب یک عشق کوچک 

از یک دختر ساده

  

بیا قدم بزنیم 

در خیالمان  

دستهایت را بگیرم 

دستهایم را بگیر

 حضورت یک معجزه بود 

در خاطره هایم 

این همه احساس 

سنگینی می کند بر دلم 

 

یک لحظه بایست 

صبر کن 

بگذار برایت بگویم 

بگویم که چقدر دوستت دارم.... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد