دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

چه می کند چشمان تو با من!!

چشمان زیبایت امان از من بریده و آتش بر دلم می زند

بسوازن مرا ای آتش عشق...


نمی دانم چه حسی است که در هنگام نگاه در چشمانت به من دست می دهد.

ولی هر چه هست مرا به سوی خویش می کشاند...

و مرا دیوانه کرده است .

با اینکه از نزدیک به چشمانت نگاه کرده ام نمی دانم چشمانت چه رنگی است و یا چه شکلی است

فقط می دانم که جذاب است و مانند آهنربا مرا جذب می کند.


زمانی که به آن زل می زنم تا اعماق وجودم سزشار از شور عشق می شود

شاید همین چشمان زیبا بود که مرا عاشق تو کرد.


هر لحظه به هر کجا می نگرم چشمان تو را می بینم چشمانم را می بندم چشمان تو در نظرم می آید باز می کنم می بینم.


چه می کنی با من عشق من 

میخوای مرا دیوانه خود کنی ؟!

بدان که داری موفق می شوی.


دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی و خود را درآرامش چشمان تو غرق کنم.


هوا تر است به رنگ هوای چشمانت
دوباره فال گرفتم برای چشمانت
اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا
قبول کن که بریزم به پای چشمانت
بگو
چه وقت دلم را ز یاد خواهی بر د
اگر چه خوانده ام از جای جای چشمانت
دلم مسافر تنهای شهر شب بو هاست
که مانده در عطش کوچه های چشمانت
تمام آینه ها نذر یاس لبخندت
جنون آبی در یا فدای چشمانت
چه می شود تو صدایم کنی به لهجه موج
به لحن نقره ای و بی صدای چشمانت
تو هیچ وقت پس از صبر من نمی آیی
در انتظار چه خالیست جای چشمانت
به انتهای جنونم رسیده ام اکنون
به انتهای خود و ابتدای چشمانت
من و غروب و سکوت و شکستن و پاییز
تو و نیامدن و عشوه های چشمانت
خدا کند که بدانی چه قدر محتاج ست
نگاه خسته من به دعای چشمانت


دلم میخواهد این چشم ها برای همیشه مال من باشد...



نظرات 2 + ارسال نظر
mobina.sbr شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ق.ظ http://mah-e-penhan.blogfa.com

بسیار عــــــالی

به وب منم سر بزن، نظر یادت نره

melina شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

Asheqe rango tarze negatam eshqaam...negahe toosit bayad male mn she...=mr.banki
Love never felt so good....
One tell him i love

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد