دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

بی آنکه بدانم چرا...

 

 

غمگینم          دوستت دارم 

شادم             دوستت دارم 

می گریم         دوستت دارم 

می خندم        دوستت دارم 

 

می رنجانی ام           دوستت دارم 

می آزارمت                دوستت دارم 

 

با توام              دوستت دارم 

تنهایم              دوستت دارم  

 

باران می بارد            دوستت دارم 

آفتاب است               دوستت دارم  

 

کنارتم              دوستت دارم   

از تو دورم          دوستت دارم  

 

وقتی در آغوشتم        دوستت دارم    

نوازشم می کنی        دوستت دارم    

  

قهر می کنم              دوستت دارم   

آشتی می کنی         دوستت دارم    

 

وقت سلام                 دوستت دارم   

هنگام خدانگهدار         دوستت دارم  

 

 چرا همیشه دوستت دارم؟!؟!؟    

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشقانه های مردزمینی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.parseh2.blogsky.com


براستی چراهمیشه دوستت دارم؟

سلام

سلام
به قول عشق ممنوع من : جوابت را در عشق جستجو کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد