دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

خودم را نمی بخشم

امروز به اندازه همه عمرم خجالت کشیدم

از روی تو خجالت کشیدم

از اینکه تو را در چنین موقعیتی قرار دادم


خودم را نمی بخشم

چرا باید به خاطر من و خواسته من در این موقعیت قرار بگیری

نمی بخشم خودم را

که به خاطر من آزرده شدی و استرس بهت وارد شد.


حرفی جز یک دنیا خجالت و شرمندگی ندارم

و قول می دهم دیگر این صحنه ها تکرار نخواهد شد


هرگز...

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://rmloverm.blogfa.com

سلام
مطالب پر احساسی رو گذاشتی
خیلی خوب بودن

سلام
ممنون که به ما سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد