دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

امشب تو را می خواهم

 

امشب دلم می خواهد کنارت باشم 

امشب دلم می خواهد در کنارت بیارامم 

امشب دلم آرامش با تو بودن را می خواهد 

 

دلم دستهایت را می خواهد 

مهربانی      حرارت       عشق   

امشب نوازش هایت را می خواهم 

آرام            آرام           آرام 

امشب دلم می خواهد بگویم دوستت دارم 

دلم می خواهد در تاریکی به تو لبخند بزنم 

دستانم را بفشاری و خیال کنم جز تو کسی مرا نمی بیند

 

آه که چقدر با من مهربانی 

وقتی آرام و بی صدا 

در کنارت به خواب می روم  

و با نوازشهایت چشم می گشایم....

 

این همه مهربانی را از کجا آورده ای 

این همه صمیمیت 

این همه مهر  

این همه امنیت...

 

آه که چقدر تو را می خواهم 

کنارت بودن 

آرامیدن 

بوسیدن... 

 

امشب دلم تو را می خواهد 

آغوشت را برایم می گشایی؟!؟  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد