دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

خودت عاشقم کردی

   

چقدر ساده 

چقدر صادقانه 

و چقدر زیبا مرا عاشق خودت کردی 

 

نمی دانم اول عاشقت شدم و بعد اسیر مهربانیت 

یا این مهربانی هایت بود که مرا اینچنین شیفته ساخت 

 

هر چه هست میدانم تو مرا عاشق کردی 

عاشق زیبایی 

          عاشق مهربانی   

                         عاشق احساس 

                                         عاشق لطافت

  

این تو بودی که دلم را به رنگ آبی اسمان کردی 

و به لطافت باران 

و پر ستاره چون شبهای مهتابی

 

تو با من چنین کردی 

پس به خودت مغرور باش 

که دلم درگیر توست 

 و نامت در دلم ثبت خواهد شد 

تا ابد 

با عشق..... 

  

می دانی که دلتنگت می شوم 

و شوق دیدار امانم نمی دهد که بنویسم 

و چه بی تاب است انگشتان کوچکم برای نوشتن خواستنت  

 

می دانی که چه غوغایی است در این دل کوچک 

پس می نویسم برایت 

                   که :            دوستت دارم 

و  نمی هراسم 

چرا که می دانم سالهاست 

بی تاب شنیدن این کلام از یاری هستی که عاشقانه دوستش داری 

و من مغرور می شوم 

            که دوستم داری 

                                ساده  

                                 بی تکلف  

           و دوستت دارم 

                         بی پروا 

                                عاشقانه 

 

تو خودت با من چنین کردی 

تو مرا اینچنین عاشق خودت کردی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد