دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

تا ابد . . .

عشق تو وسط قلبمه ، درست همین جا ، همین تو
بیا که بوسیدنت دیگه برام داره حکم دارو

قربون مدل خنده هات ، خوش اخلاق ، مهربون
تو رو یه شب خدا فرستاد با روبان از آسمون

صد بار دیگه هم دنیا بیام ، من فقط خود تو رو می خوام
نه کمتر و نه بیشتر از این ، همین که هستی ، همین

تموم خوشگلا یک طرف تو زیبا یک طرف
راست بگو چه کار کردی باهام ، .....

عشق تو وسط قلبمه درست همین جا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض می خوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو

تنها تو می دونی چه جوری جا بشی تو آغوشم
این گیلاسو به سلامتی خودتو خودم می نوشم

عشق تو وسط قلبمه ، همین جا ، درست همین تو
آخ اگه بدونی چه کرده با من اون چشم و ابرو

برای من هر کجا کنار تو بهشته
آدما خیلی بدن ، تو یه دونه فرشته

تو که هستی حال من خوب خوب تو که نیستی بده بد
کاش می شد کنج آغوش تو بخوابم تا ابد . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد