دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

میلاد تو... میلاد مهربانی

    

 

 

   مهربانم

می دانی که مدت هاست  

زیباترین جملات و عبارات را برای امروز کنارمی گذارم،  

اما امشب همه واژه ها از ذهنم گریخته اند 

پس همینطور بی وزن و قافیه می آیم که بگویم: 

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک   

 

در این با شکوهترین روز هستی 

روزی که آفریدگار قلب مهربان تو را به این من کوچک هدیه داد 

 برایت شمع روشن میکنم 

کنار اقاقی ها 

و همزمان با بهار 

جشن می گیرم لمس بودنت را   

و خوش آمد می گویم آمدنت را به زمین

و برایت آرزوی لحظه های عشق را دارم

 بی مرز و بی پروا...  

 

می دانم که دیگران بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند  

با واژه هایی زیباتر  

اما این عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب سخاوتمندت می کنم 

 هدیه ایست ناقابل برای روز شکفتن غنچه های مهربانی دلت. 


امشب شعری نخواهم نوشت  

چرا که میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد 

اما با ساده ترین کلمات 

صمیمانه فریاد می زنم: 

تولدت مبارک 

با تمام وجود دوستت دارم    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد