دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

دلنوشته های من و عشق غیرممنوعم!

وقتی باران عشق باریدن گرفت هرگز چتری بر ندارید .

پروانه ها...

شالو کلاه کن آسمون خیسه ، چترتو واکن گریه بارونه

                                                           حالو هوای  برگ ریزون چشمات ، پائیزم نمی دونه

پروانه ها وقتی که می سوختن ، تقدیرتو دوختن به تقدیرم

                                        هر وقت دلت می گیره می سوزم ، هر وقت دلت می سوزه می میرم

 

                    خیلی دلم گیره ، خیلی گرفتارم ،  دوست داشتنت خوبه ، خیلی دوست دارم

  محبوب من چشمات به من می گن ، روز جدا یی خیلی نزدیکه

                                             میری نمی دونی که دور از تو ، دنیام چقد غمگین و تاریکه

 دنیای من تاریکه و غمگینه ، بار جدایی خیلی سنگینه

                                      هر کس که از حالم خبر داره از شونه هام این بارو بر داره

                      خیلی دلم گیره ، خیلی گرفتارم ،  دوست داشتنت خوبه ، خیلی دوست دارم


  خیلی دلم گیر است ، بیش از آنچه بیندیشی . . .

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد